انجمن مدیران و راهبران شبکه

انجمن مدیران و راهبران شبکه

Network Managers and Administrators
انجمن مدیران و راهبران شبکه

انجمن مدیران و راهبران شبکه

Network Managers and Administrators

زیرساخت های ابنیه ساختمانی و تاسیساتی دیتاسنتر - قسمت اول : سیستم برق اضطراری ( UPS)

سلام به دوستان و همکاران عزیز؛

در این سلسله مطالب سعی دارم چکیده ای از مفاهیم مربوط به طراحی ، پیاده سازی، نگهداری و توسعه زیرساخت های فیزیکی و تاسیساتی مراکز داده را مورد بحث قرار دهم. از آنجا که امکان ویرایش تمام مطالب مربوط به هر مبحث در یک پست و یک مرحله برای من امان پذیر نیست لذا سعی می کنم برای هر عنوان و موضوع یک یادداشت جدید ایجاد کنم و طی چند مرحله همان پست را بروزرسانی و ویرایش کنم تا تکمیل گردد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد